Jak rezerwować

JAK REZERWOWAĆ?

Nasz system wyszukiwania i rezerwacji jest prosty i intuicyjny, został tak przemyślany, aby zakup wycieczki był szybki, a forma płatności bezpieczna. Państwa dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.


Do pełnego zakupu oferty prowadzą 4 proste kroki:

KROK 1 – WYSZUKIWANIE OFERTY

Do wyboru mają Państwo jeden z dwóch sposobów wyszukiwania:

WYSZUKIWARKA
proponujemy skorzystać ze szczegółowej wyszukiwarki – wpisując w niej konkretne kryteria wyboru np. termin, kraj, standard obiektu, wyżywienie, otrzymają Państwo listę propozycji spełniających podane wymogi. Po wybraniu pola „szukaj” pojawi się lista propozycji najbardziej zbliżona do Państwa preferencji. Klikając na dowolnie wybraną wycieczkę przejdą Państwo do szczegółowego przedstawienia wybranej oferty.

KATEGORIE ofertę można również wyszukać za pomocą wybranych ofert prezentowanych na stronach portalu, podzielonych według kategorii: Last Minute, All Inclusive, Wycieczki, Egzotyka

KROK 2 – REZERWACJA

Do wyboru mają Państwo jeden z trzech sposobów rezerwacji:

INTERNETOWO

Dwie możliwości:

  • PEŁNA REZERWACJA - jeżeli wybrana oferta spełnia Państwa oczekiwania, prosimy dokonać rezerwacji poprzez kliknięcie na pole "rezerwuj". Na ekranie wyświetli się formularz zgłoszeniowy, w którym poprosimy o podanie danych osoby dokonującej rezerwacji, kontaktu oraz danych osób towarzyszących w podróży. Pełna rezerwacja on-line oznacza zakup imprezy turystycznej i dotyczy ofert z oznaczeniem możliwości dokonania tego typu rezerwacji. Pełna rezerwacja on-line zakończona jest płatnością, którą obsługuje Dotpay
  • REZERWACJA WSTĘPNA - W tym przypadku prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i kliknięcie przycisku „rezerwuj”. Rezerwacja taka jest niezobowiązująca, a nasz doradca skontaktuje się z Państwem w najbliższym możliwym czasie w celu dokończenia rezerwacji.


TELEFONICZNIE

Dzwoniąc pod numer infolinii 32/247 40 90, 32/241 66 07, 32/241 34 41  i podając szczegóły wybranej oferty. Rezerwacja zostanie przeprowadzona telefonicznie z naszym konsultantem.

MAILOWO

W przypadku wybrania konkretnej oferty można również przesłać zamówienie na adres biuro@eldoradotravel.pl
Rezerwacja telefoniczna lub drogą mailową nie jest jeszcze zawarciem umowy (w rozumieniu kodeksu cywilnego) oraz jednocześnie nie obliguje Państwa do ponoszenia kosztów (traktujemy to, jako rezerwację „wstępną”). Nasz konsultant dokona wstępnych rezerwacji u danego touroperatora i niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia rezerwacji i przesłania odpowiednich dokumentów.

OSOBIŚCIE W BIURZE OBSŁUGI

Zapraszamy również do biur obsługi klienta w Chorzowie i Chorzowie Batorym, gdzie rezerwacja zostanie przeprowadzona na miejscu.

KROK 3 – PŁATNOŚĆ


Przelewem bankowym
(tradycyjnie w siedzibie Państwa banku lub za pomocą konta internetowego) na konto:

Biuro Podróży Eldorado Travel S.C.

Ul. Strzelców Bytomskich 56

41-500 Chorzów
NIP 627 263 88 08

Nr konta: mBank: 15 1140 2004 0000 3402 4795 1200

Aby szybko zaksięgować Państwa wpłatę na nasze konto i przyspieszyć realizację umowy prosimy wysłać potwierdzenie przelewu na adres:  biuro@eldoradotravel.pl lub faksem na nr 32/241 66 07

E-przelewem
z konta internetowego (można realizować w Inteligo, mBank, MultiBank, Nordea, Bank Zachodni BZ WBK, Bank BPH, PKO BP, Pekao24 przelew Bank Pekao S.A., Bank Handlowy w Warszawie S.A. Citi Handlowy)

Transakcje e-przelewem
przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Dotpay to firma, której systemy autoryzacji kart płatniczych oraz przelewów bankowych gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych. Wysokie bezpieczeństwo dla transakcji kartowych zapewniane jest przez zastosowanie silnych zabezpieczeń transakcji. System zapewnia wysokie bezpieczeństwo również dzięki rozwiązaniu, w którym numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do sklepu internetowego i co równie ważne nigdzie nie są one przechowywane.  Klient ma gwarancję, że numer jego karty zna tylko on i jego bank.

Regulaminy serwisu Dotpay znajdziecie Państwo pod adresem:
http://dotpay.pl/Informacje/Regulaminy_serwisu_Dotpay

Gotówką w przypadku dokonywania płatności w jednym z naszych oddziałów w Chorzowie lub Chorzowie Batorym.

Warunki anulacji, rezygnacji czy zmian określone są przez organizatora wyjazdu w warunkach uczestnictwa.

KROK 4 – ODBIÓR DOKUMENTÓW PODRÓŻNYCH

Po dokonaniu przez Państwa płatności nasz konsultant potwierdza rezerwację w systemie i wysyła e-mailem lub faksem potwierdzenie rezerwacji na wskazany przez Państwa adres mailowy. Dokumenty podróży zależą od rodzaju transportu:
podróż samolotem - na 1 dzień przed podróżą prosimy o kontakt z naszym biurem w celu potwierdzenia godziny wylotów.
podróż autokarem – wystarczy mieć przy sobie umowę – zgłoszenie lub potwierdzenie rezerwacji.
podróż z dojazdem własnym – dokumenty podróżne dostarczymy Państwu na wskazany adres mailowy lub domowy. Będzie to voucher z adresem ośrodka/hotelu wraz z mapką dojazdową.
Bez względu na rodzaj transportu prosimy wszystkich Klientów o kontakt telefoniczny na ok. 1-2 dni przed wyjazdem w celu potwierdzenia godzin wylotu lub wyjazdu autokarowego.